Vakbarát verzió
2017. január 24.
 
 
home_banking.jpg
Vállalkozóknak
Home Banking Nyomtatás
A „Home Banking” elektronikus számlavezetés lehetőséget biztosít a pénzforgalmi folyamatok gyorsabb, naprakész lebonyolítására a vállalat központjából vagy telephelyeiről. A Bank által biztosított, úgynevezett Electra ügyfélprogram segítségével a Számlatulajdonosnál elhelyezett számítógépe(ke)n rögzíteni lehet azokat a megbízásokat, amelyek eddig papír alapú bizonylatokon – postai vagy személyes úton – jutottak el a Bankhoz.
 
A Számlatulajdonos által rögzített tételek egy magas biztonsági szintű elektronikus rendszer segítségével kapcsolt telefonvonalon, vagy szélessávú Internet felhasználásával jutnak el a Banki számlavezető rendszerbe és onnan a GIRO, PEK, SWIFT rendszeren keresztül a partnerek felé. Ez a rendszer lehetővé teszi, hogy a Számlatulajdonos által indított tételek a Banki fogadás napján megérkezzenek a Számlatulajdonoshoz, ezzel is elősegítve a Számlatulajdonos számláján levő pénzmozgások naprakészségét. A rendszeren keresztül elektronikusan kezdeményezhetők forint- és devizaátutalások, átvezetések, betétlekötések, csoportos átutalások és beszedések, postai kifizetési utalvány feladások. Az ügyfélprogram lehetőséget nyújt az állandó partnerek sablonokban történő rögzítésére éppúgy, mint a számlamozgásokról számlakivonat nyomtatására. Ön szintén elvégezheti megbízásainak adott értéknapra történő benyújtását, valamint deviza számlájának közvetlen kezelését is.
 
A fent leírt program további segítséget nyújt – több szempont szerinti listák és faliújság készítésével – az információszolgáltatási, egyeztetési és könyvelési feladatokhoz, valamint az aktuális egyenleg lekérdezéséhez. Az Ügyfélprogram faliújság funkciója tájékoztatást nyújt a Bank által biztosított szolgáltatásokról.
 
A termékek részletes leírása, feltételei a Hirdetményben tekinthetők meg!
 
 
Kapcsolódó dokumentumok
 
back
Vissza a főoldalra Vissza Lap tetejére
 
   

Központ

Fiókok

ATM-eink

Kérjen visszahívást

Küldjön e-mailt